lkyvgh

HAHAHA ursäkta mitt bitch inlägg nedan.. är VERKLIGEN nt sån irl men jah måste la få avreagera mig som allt annat vanligt folk lr? iaf sååh ångrar jha inget av det jah skrev:) nuh lämnar vih detta iaf
Kollat film nuh med syster, var juh into the blue pååh tv sååh vih kollade den med lijte varm choklad & myste lijte:) Ska nog gååh o lägga mig nuh tror jah mina ögon somnar iaf om ttjyp 2 sec...
Juste var juh pååh stan innan & köpte skit till serverings skiten skor köpte jah & sen fixade jah kort till moppeskiten med:) Ska fixa resten imon tänkte jah, men nuh mååste jah sova! skriver mer senare:)

&& till alla er som tkr detta e sååh omoget osv! jah e 16 & fortfarande ett barn.. DAAH, vad hade nih väntat er?;S

Puss;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0