haha,

oohja trevlig dag igår alltså! åkte ju hem från västkusten, o sen han jag vara hemma 40 min för sen skulle jag in till stan o möta upp ornina o hennes kompis tobias för att dra på fest :) så vi drog till råslätt o mötte upp orninas kille o ngn som skjutsade dit o sen var vi där en stund o sen kom johanna o frida, så gick o mötte dom o sen stannade vi kanske 15 min o sen drog vi in till stan för att dra till en annan fest som en kompis hade, kom la ungefär halvvägs o sen träffa vi några killar som kom därifrån o sa att det var tråkigt där o som skulle till en annan fest så vi hängde på dom ist! :) drog till något ställe där det var ca 8 pers o chillade, johanna o frida drog sen efter en stund men jag orkade inte åka buss o skit längre så jag stannade kvar! stannade ett tag o sen drog jag o två andra bort till bussen, o jag tänker att jag ska kolla mobilen för jag har tidtabell i den o då är det ngn himmla människa som tagit den! (y) :) aja, skit samma! hade som tur var försäkring o skit på den o har spärrat abbonemanget så det gör inget! dock lite surt att bilder o skit från smögen o från igår var på den telen men aja, kan ju inte direkt göra något åt det? fick hjälp med o ringa o någon som var där o hämtade något kollade efter den men aja, beställde nytt simkort imorse o så får jag förhoppnigsvis en ny mobil med! :) aja det var la det jag tänkte säga, idag måste jag packa o så för imorn ska jag iväg till orsa med "hemligt" PINSAMT och VÄLDIGT tråkigt! :/ men aja, får la stå ut en vecka...

Puss;*

Kommentarer
Postat av: Remisabrina

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-03-09 @ 14:01:23
URL: http://remisabrina.blogetty.com

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0