Hiss,

Jag bara måste måste MÅSTE hissa... LADY GAGA! 

Hon är så ääckligt jäla grym o jag bara älskar henne helt enkelt :) hennes videor e så jääääla grymma och jag älskar hennes outfits om man nu kan säga så? det kan man nog, iaf på min blogg för här går ju allt på MINA villkor! :) nästa gång hon kommer till sverige har redan jag o cassieh bestämt att vi ska gå på den konseren! och jag ska fanimej på den, det finns inga tvek, jag SKA dit! :) fast tydligen inte, för det var fullbokat i hela norden typ :( JÄVLA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS! omoget? jag vet men nu e jag himmlans depp :/ aja får bli en annan gång! iaf så älskar jag hennes musik o kommer alldrig sluta gilla dom, gillar paparazzi lite sådär, men endast för dom galna minnena till just den låten, det var rix fm o det var ös o hög musik, höga röster o en jävla massa folk! mer kommer jag ej säga pga privata skäl! :) lägger iaf upp alla hennes underbara låtar o en massa mer,



Love Game


Poker face

fast la visst bara in domma två nu för jag e sjuukt trött o ska dra mig uppåt o sooooooooooova :)

 

PUUUUUUUUUUUUUUUUUSS:*


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0