tjaaaaaaaaaaaaaaaaaau

har precis kommit hem o bytit om till chillkläder!

somnade vid 10 typ, fick dock bara sova till 5 för sen ringde cassieh o väckte mig :( fick slänga på mig lite nya kläder o dra direkt ner till bussen o såklart så skiner solen o det är asvarmt, plus att jag höll på att dö i värmen men det bryr sig väl ingen om? eller? :) jag o cassieh drog in o träffade frida elin o jojo, första gången vi träffats alla efter den milt sagt knepiga början mellan oss utav detta sommarlov.. vi drog iaf till aldante eller vad det nu hette o fikade o snackade en massa :) sen har vi dragit runt o bara snackat o flummat o haft kul! var i rådhus o spelade fotboll med någon boll som låg där o sen har vi druckit cola med, o så har vi träffat mitt o cassieh #1 fan, rebecca heter hon o hon tycker att vi e coola för det sa hennes ex! :) så all tack till henne, hon suger!

 

Puss:*


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0