daator,

Kort sammanfattning av dagen idag med får det bli! först köket hela dan där jag bakade bullar och hallongråttor, sen stog jag i butiken med sara eller typ hela gruppen, för vi fikade där haha :) sen drog vi ner till dom andra o där vänta vi på cassieh o jojo för dom hade ej slutat o sen drog jojo o jag o frida väntade på cassieh för hon skulle göra ngt prov! tog typ 10 min så vi drog till stan sen, kollade lite o cassieh köpte ngn tubtopp typ :) sen drog frida o träffa alice för dom skulle kolla på balen o jag o cassieh gick o satte oss på wayne´s o fikade o sen kom ornina o vi snackade lite o sen kom hennes kille henric :) sen drog jag hem typ runt halv 6 o lagade mat o sen har jag suttit vid datan heeela kvällen förutom mellan 9 och 10 för då vaare mentalist! meen nu ska jag nog sova tror jag, har lite sovmorgon imorn iaf :)



Puss:*


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0