helgen,

gillar min härliga bloggtorka denna helg :) har iaf varit i österlen då, tagit det lungt arbetat lite o försvinnit från civilisationen ett tag då gården ligger mitt på en åker:) förutom på lördagen för då var vi i danmark o malmö! iaf så kom vi ner runt halv 9 - 9 tiden i fredags o kollade på tv o åt lite, sen på lördagen var det ngra timmars arbete sen var det tänkt shopping på ströget i danmark men, sen när vi är i dendär tunneln som går under vattnet så frågar mamma om det inte e danmarks nationaldag då, o tänka sig det var det... åkte dit iaf o kollade lite men typ inge roliga affärer öppna så kom bara hem med ett par leggings, åt lite på mama rosa, jävla cepe personal där alltså! aja sen drog vi o köpte lite grejer till stugan o sen åkte vi hem o arbetade lite till o sen sov vi!
På söndag var det bara en massa arbete o sen åkte vi hem runt halv 5 tror jag, aah det var la min helg på ett ungefär typ:) Ingen skola idag heller, sjuk då :( men aah tog cirka 1 timma o skriva detta så hörs senare

Puss,*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0