i´m a fjortiz beatch :)

trevlig kväll igår :) hade inget o göra så åkte in till stan o träffade frida o sen träffade vi cassieh på bussen med, drog och åt pizza :P o sen gick vi hem till mig o gjorde inte så mke chillade lite i sen kom jojo med o då provade dom lite av mina kläder, dom tycker det e kul :) sen har vi gjort en massa kul, busat en massa o haft jättekul! :D sen drog jojo o cassieh hem runt 12 tror jag o jag o frida skulle kolla på film, kollade ca 5 min på hancock, fortfarande äckligt bra film men sen somnade vi :) kollade klart på den idag ist, åt lite frukost o sen drog hon hem vid 11! hon visste tydligen inte vart busshållplatsen låg så var ju tvungen att följa med, fick springa ut i shorts skidstrumpor o ett par små ballerina.. aah o en tröja med då men det såg helt efterblivet ut haha :) ikv ska jag chilla o ta en hemmakväll med mamma tror jag, ska vara borta ett tag nu ju :)
Dagens låt:
Katy Perry - California Girls 
Puss;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0