dagen,

Jag suger på att uppdatera, jag vet! :) har ingen lust till o blogga just nu dom här dagarna bara för jag är så uttråkad :/ går upp 7 för o gå till skolan o sen är man där i typ 2 timmar o vad ska man göra sen då? är det dåligt väder går man ju gärna inte på stan o åker man hem har man ju inget o göra sen när man kollat på tv eller vad fan man nu gör! HATAR verkligen dom sista veckorna i skolan för det händer INGET! :( eller jo man får en massa fika hela tiden! så man sväller upp som fan innan sommarlovet, haha fyfan alltså!

Skolavslutning imorn med ju, hmm... sommarlov med då o ja vilken härlig sommar vi kommer få i år alltså :) regn regn regn regn regn regn osv... inga mera jordgubbar en stekig dag vid kanalen, ingen mera glass på piren UUUUUSCH! Österlen i sommar säger jag bara! :)
aja imorn vet jag inte vad vi ska hitta på ngt, ingen människa vet fest o det e helt dött :) får la sitta hemma som vanligt eller ngt :D men nu ska jag snart gå och lägga mig! klockan e mycket nu eftersom jag vänt tillbaka dygnet,
men först kommer dagens låt o lite bilder :)
Craig david - One more lie
frida & jojo
mitt ena ben försvann i rutschkanan :(
skulle spelat minigolf på idrotten så drog oss uppåt men maggan kom alldrig så vi gick o lekte i lekparken o åkte rutschkana ist, fast inte elin för hon tog korten :)
Puss:*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0