Fett nnajs,

idag alltsåå, tog en senare buss så vi kom till skolan runt halv 9 o skulle hämta cassiehs data o då träffa vi ngra i klassen o dom sa att våran lmk var inställd så vi drog upp till dom andra i matsalen och satt där till 10 ungefär då vi skulle ha ngn föreläsning med ngn präst!? det var fett tråkigt iaf, då hade vi det i 1 timma typ o sen hade vi lunch till tjugo i 1 o då började svenskan o då såg vi på ngn tv att våran mattelärare var sjuk & sen hade vi ngn kompensation för att dom var på ngn teater när jag var borta så hade svenska typ 30 min o sen slutade vi så det var endå en fett slapp dag:) ska kolla lite på tv nu o sen plugga lite o sen ska jag o syster laga mat tror jag!
Btw så är anledningen till att jag inte har ngra bilder i inläggen för att jag inte hittar sladden till datan så det är fett onnajs men aja det kommer la  senare:)

Puss;*


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0