Fiilm,

sitter o kollar på ngn film på 6;an, den e fett bra:) kommer inte ihåg vad den heter atm,, eehm... TROJA var det jööh!? :) & veet ni!???! HV VANN:D det var fettmegahelvetesjävlabra alltsåå! men om dom ska komma till finalen lr ens semifinalen så MÅSTE dom bättra på sitt spel, funkar inte som dom spelar nu! aja ska snart gå upp o lägga mig men först ska jag fixa lite grejer, kolla runt lite på nätet eftert kläder o fixa lite grejjor:) jjuuuste glömde säga att jag träffa veronica innan med, hängde med jojohanna, frida o cassieh upp till friskis för dom skulle träna, skulle med gjort det men får ju inte! men nästa vecka kör vi igång PÅ RIKTIGT alltså, här ska det tränas kan jag ju säga!!:) haha aja veronicas blogg e fett bra så alla kollar den tkr jah:) Veronicas blogg 



Puss:*


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0