Haha,

alltså fyfan vilken kväll.. börjar med att man drar till cassieh runt halv 5 o sjklart så missar vi bussen med typ 1 min, så vi väntar på nästa o tar den, frågar när tåget o bussen går till tenhult o vi får vänta typ hundra år på dom,, men sen fick vi skjuts av cassiehs syster ist!:) var där runt 10 över 6 typ o åt lite taco o sen blev det tårta o sen fixa alla sig lite till o sen drog vi ut! drog till hva på ngn jäkla lokalfest som dom släppte in 4 pers varje halvtimme typ o de var ca 300 pers där så vi stog där typ 1,5 timme innan vi skulle dra med ngra killar hem o chilla men det blev bara en massa skit så jag o carro hängde med dom hem o drog på toa o sen drog vi, mötte cassieh o dom o sen drg vi in till stan o åt på mc, det var fett gott:) sen när vi kom till busshållplatsen så var det 20 min kvar till bussen gick, den gick 20 i 1 & jag skulle vara i tenhult vid ett för min mamma skulle hämta mig men bussresan tog lite längre tid o sen blev det till o springa aaset upp till jojohanna o byta skor o sen springa ner till järnvägen där hon väntade, hah galen kväll alltså! men aja nu ska jag sova, har ansträngt mig för mke idag känner jag,, men jag e stolt över mig sj, inte en droppe alkohol på hela kvällen även om det var äckligt frestande o ta en cider, men aja ska nog sova nu.. lr ngt

Måste bara tillägga att när vi väntade på bussen så drog jag o cassieh på en lite promenad genom stan, lr inte igenom stan med upp till june o tillbaka, såg VÄRLDENS snyggsate kille/killar i stan verkligen o sen på bussen hem satt vi o snacka om alla killar som var kb haha fett nnajs.)

Puss:*


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0