tjaooh,

hemma efter en kort skoldag o en stund på stan! efter skolan skulle vi dratt o ätit men jag hade inga pengar tydligen!? så jag o cassieh drog o väntade på dom andra medans dom åt, satt på friskis o väntade typ 40 min:( aja sen kom elin frida o jojohanna o då tränade elin o cassieh, så drog jag jojohanna o frida vidare ut på stan! kollade lite o sen träffade vi jojohannas kompis amanda o drg runt lite till.. sen drog jojohanna hem o då drog vi o fikade lite, för jag var så äckligt hungrig men ville inte blir fetare på mc så aah, sen kom ornina veronica o orninas kille henrik så vi snackade lite, ett tag sen jag träffa ornina ju så det var kul:) sen kom cassieh o elin typ lagom tills dom skulle dra o sen drog vi ut o köpte en present till jojohanna som hon ska få imoorn:) det blir nog bra, ska åka o handla med mamma sen när hon kmr hem o sen ska vi laga lit mat o så tills ikv:)


gamal bild!

Puss;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0