äntligen,

internet har ej fungerat, ingen teknik verkar vilja fungera när jag är i närheten? aja nu funkar det iaf:) har ju vart ledig nu onsdag o torsdag, i onsdags gjorde jag inget, eller jo juste jag åkte in till stan med syster o köpte morsdagpresent, sen träffa vi frida o jojo o gick o fikade sen gick jag fida o jojo o mötte elin o kollade på pesets bal, väldigt mke fina klänningar haha :) sen gick vi till meddo vid friskis för dom skulle på toa o sen när elin skulle gå ut så täckte vi för dörren så hon stannade kvar o sen när vi skulle gå så kommer det en kille o ska gå in o då står elin kvar ahahhaha det var såå kul, han ba oj förlåt o sen gav han oss en fin liten blick haha, gulligt:P o idag har jag först suttit ute o solat o pluggat lite, o sen drog jag in till stan o solade o tränade med frida, box blev det såklart :) härligt! sen åkte jag hem o nu har jag chillat som vanligt lixom alltid lika skönt, nu ska jag snart sova om jag kan o sen e de ju skola imorn, sen blir det stan o marknaden med mamma, ny bikini hoppas jag på iaf! :) sen får vi se vad som händer på kvällen!

bilder kommer nog imorn tror jag!

Puss:*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0