härlig dag,

chillidill hare vart idag, gjorde elevmat o filéade fisk.. en STOR FET LAX, höll på o spy var ju tvungen o hålla innuti firrens huvud lixom BLÄ! sen hade vi mentorstid fick reda på lite aktivitetsdagar o skit, sen drog jag o frida till stan o kollade mjukisbyxor till henne som hon kunde ha imoorn, har ju orientering i stadsparken på idrotten:P haha FAIL! aja, sen drog vi o tränade, näst sista passet med aerobics, synd för det e fett kul :d aah o sen drog vi o solade 20 min skööööööööööööönt:D sen drog vi o kollade lite mera o sen satte vi oss vid kanalen o spanade lite på lite olika folk! sen drog vi oss hemmåt, åt lite mat o sen duscha jag, nu vet jag som vanligt inte vad jag sak göra, the mentalist börjar ju om 35 min så då sitter man bänkad framför tvn:P aja skriver mera senare eller imorn
Puss:*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0