i skoone,

orkar inte blogga just nu men gör det endå för har endå inget annat o göra! har vart i danmark idag, fick med mig lite grejjer hem men lägger upp bilder på det ngn annan dag för orkar inte just nu, gick mest i affärer på ströget då o sen åt vi på Hard rock cafe med, det var goett! annars har jag åkt bil idag o sen har jag hjälpt till o fixa lite här, eller jag har lagt ut och krattat en massa grus i gångarna som är här i stugan.. det bästa jag gjort idag var o ligga utsträckt i hela baksätet o kolla på film, dvd i taket är livet helt ärligt haha;p skämt åsido.. inte för o skryta! säger bara sanningen:) men nu ska jag gå tillbaka o lägga mig i soffan o vänta på maten! bloggar nog mer när jag kommer hem,

Puss;*


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0