tisdag,

yaaaaaaaaaaaaaaaaay fick solglasögon idag, fatta att dom e extremt snygga o lite gamla kanske men lika snygga för det! :D skolan gick ganska fort idag, först teori i metodkök o sen en FETT ÄCKLIG film.. den hette typ supersize me, Den var rent ut sagt vidrig! ngn som ska äta mat från mc till frukost lunch och middag, så jäävla äckligt! FYFAN alltså, finns inte ens ord för hur äckligt det var! USCH. aja sen hade vi iaf data o då skulle vi göra sista delen av slutprovet men min data har ju vart inne på lagning o dom var inte där när jag skulle hämta den så det får vänta, tills jag orkar hämta den :) aja, sen drog jag o cassieh in till stan o hon köpte skor o sen drog vi till piren fick glass o sen satte vi oss vid kanalen o stekte o sen drog vi o tränade :) duschade sen o när jag var klar skulle vi in till stan, första gången jag var i stan utan smink o ofixat hår typ haha gulligt!? nej inte så faktiskt:) slänger in ngn bra låt med det behövs faktiskt!


miley cyrus - can´t be tamed
Fetbra låt!




ofixaaaaaaaaaaad:)

har en fin bild på cäjsi med men vetifan om den e fin nog o lägga in här (vetejomjagfår) haha kommer kanske upp imorn då :)

Puss;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0