träning,

Äätit o duschat har man gjort nu då :) sista dan i skolan innan helgen meed, är lediga imorn för våra lärare har np med tvåorna typ! så det e fett najs! haha sen när vi ska gå så träffar vi johan, eller han står i entren typ... kan ju bara säga en sak, mördarblick haha såå fail.. ska jag bli rädd eller!? HAHA puss på han! :* aja drog o tränade med cassieh sen med ju, ki box som vanligt på torsdagar, lite för flum kanske det var haha, menmen heldre att man har kul på ett pass än bara stå där o ta allt så himmla allvarligt haha:) sen stör jag mig på vissa människor där, en utav dom var på min sensate fest, men hennes kompis stirrar FETT mke, men vi tror att vi vet varför nu haha inget vi tar här:) haha fyfan :P aja nu ska jag nog plugga lite matte tror jag, har inget annat för mig endå lixom:)
favorit i repris :D
Puss;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0