tagget,

Äääntligen var man hemma efter en helg med en massa kul :) vet intää vad jag ska skriva juue, FETT svårt o komma på ngt :) igår var ju kul då, som jag skrev i förra inlägget.. Cassieh vaknade inte förens runt 2 idag, låg i sängen under tiden o läste tidning o räknade lite olika grejjer som hon hade i sitt rum! det låter häärligt !? erkänn att ni blev FETT avundsjuka nu? ;) vavava!?!? aah så äre då, sen gjorde vi (jag) pannkakor, underbart alltså! :D drog hem runt 3 typ o nu vill jag sova!
tänkte bara säga att jag inte taggar nästa helg så mke, får se vad som händer men annars konfirmerar ju min syster sig, både lördag & söndag! :( okej det gjorde jag med men endå! får se då iaf, MEN..
helgen efter det taggar jag ngt ENORMT! RIX FM <3 Sånt jävla tagg äre alltså, FYFAN! GAAALET KUL komer det bli! menmen nu ska jag göra ngt annat :)
Puss;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0