fredag,

sitter o kollar på tv, har varit igång hela dan känns det som haha! försov mig typ 30 min o fick stressa aset för o hinna med bussen, hade svenska typ, ingen lärare så chillade. sen engelska, fick reda på np typ o sen gjorde vi lite annan skit! sen drog jag frida o jojo upp o åt o sen på busshållslatsen så försöker dom skämma ut mig för ngn jag har på fb som jag inte känner, sa för ngn vecka sen "kolla där e ***" som då är en min klasskamrat som stog bakom mig, det råkade jag säga ganska tyst som om jag viskade o då gick denhär personen förbi o han heter tydligen med så, haha verkar som han trodde att jag sa till han haha aja skit samma :) o ja frida o jojo kan F U C K M E ! :) sen drog jag till stan o träffade mamma o drog runt lite, åkte o handlade o sen drog vi hem, bestämde att jag skulle med dom andra in till stan sen så kom hem han borsta tänderna!? o sen drog jag igen! mötte cassieh på bussen o jojo i stan, vi drog till ngt cafe coffehouse by george eller vad det nu heter o drack cola o åt ngn yoghurt med jordgubbar o blåbär på fett gott! :D sen kom frida o alice o fikade lite med, satt där ett tag o chillade eller chillade är fel ord, vi släppte loss haha sprang runt i soffan o höll på haha :P drog runt lite på marknaden sen o sen åkte jag cassieh frida o jojo ngt, det var fett kul! längesen jag åkte ngt sånt, haha.. sen drog vi till june o satte oss o väntade på bussat/tåg o sen drog vi hem runt 8! så har varit en kul dag o sen kan ja la säga med handen på hjärtat att fyfan vad jag har ätit idag, haha tragiskt! först åt jag 3!! hamburgare i skolan hah o sen fikade jag 2 ggr o en massa skit! ONYTTIGT :( det leder faktiskt till FETMA om ni nu inte visste det! så sluta ät onyttigt! TRÄNA:D aja nu ska jag sluta babbla har lite bilder med :)
















lite bilder från idag o ngn från i onsdags :)

Puss;*








Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0