bildäär,

kom nyss hem efter att har vart hos mormor, var bara jag mamma och hon.. SÅ SKÖNT! :D orkar inte med mina kusiner, dom är jobbiga ibland men dom är små.. så det är la ok då! vi åt iaf flygande jacob o sen fikade vi med... FETMA! känner mig helt megafet o allt haha. aja nu funkar det iaf emd bilderna så jag kommer lägga upp ngra bilder från förra veckan oså med:)
det stavas SM-Guld :D
HV71<3
förra onsdagen var det ju guldfirande i stan med HV:) var där med veronica o hennes kompis madde! det var kul, hoppade o skrek hur mke som helst haha :)
bilder på stugan i skåne o den häärliga dvditaketbilen:D den e fin:*
gick ju på ströget i lördags o shoppade, vet dock inga priser eftersom mamma betalade men aah det spelar la ingen roll :)
chinos från new yorker
linnen från new yorker
tröja från Hard rock cafe
från BikBok!
det var dom kläderna, snart kommer det bilder från idag med:) dom är fina! :D
Puss;*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0