helg i korta drag

Godmorgon gott folk!
Idag är jag pigg som attan och ska alldeles strax sätta mig i solen med ett glas cola och en tidning,
underbart!
Iallefall, ska vi dra fredag-lördag i korta drag?
I fredags så vart det ju club nordic.. det var verkligen såå jävla tråkigt,
bara en massa småbarn i shorts o för små linnen,
musiken sög verkligen.. och jaah, så vi stannade typ max 30 minuter!
Sen drog vi på hemmafest hos sabina, vad vi gjorde imellan club nordic och hennes fest ska vi inte prata om :)
Om man säger såhär, 2 fulla glada tjejer på höga klackar kan förgylla många människors liv ;)
Iaf så hos sabina då så träffade vi lite folk vi inte sett på ett tag och lite nytt med,
vi fick en massa dricka och det fick vi ångra senare vill jag lova!
Sen vid typ 2 så drog vi hem till cassandra och då kom en kompis till henne dit och sov där med,
drev som fan med honom haha han blev helt förvirrad!
Iaf så vet jag inte vad jag gjorde på natten men jag yrade runt i hennes hus det vet jag, har sådär små
minnesluckor ifrån dess haha :p
nåja det var den kvällen iallefall!
Igår så träffade jag o cassieh våra trevliga små kompisar frida elin johanna och sebastian
det var ett tag sen vill jag lova!
Vi drog till ett par kompisar o chillfestade lite, alla vart inte så taggade.. inte jag heller men försökte iallefall,
hade ju ingen dricka heller och dom som vart där vart ganska så dragna haha :)
sen drg vi la runt halv 1 typ o gick ner till max, & sebastian han är helt galen, han vet verkligen hur man underhåller haha !
Aja sen drog vi hem vid 2 typ.. min helg i små drag, idag ska jag bara chilla i solen och verkligen njuta!
pussheeeej

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0