Underbara fredag!

Antar att dom flesta är ute och patajar just nu, jag är inte en av dom som ni märker!
Idag har jag ändå varit skittrött, gick ju upp 6 eftersom jag skulle med cassandra och jobba några timmar,
Det gick iallefall bra, det var hyffsat lungt så det var chill.
Drog på psykologin sen, det var lika tråkigt som vanligt :/
Efter det så drog jag till maxi o träffade mami o syster som handlade o sen åkte vi heem o sov en stund,
eller vi kollade på himlen är oskyldigt blå, såg inte hela eftersom jag somnade runt 5 och vaknade igen runt 8 tiden,
alldeles lagom till Talang och allt ;)
Som tur var så såg man inte mig något, skönt! vart ju där när dom spelade in här i jkpg, remember?
Nehepp nu ska jag sova en sväng till, imorgon så drar vi till ullared en sväng, kände att det vart dags nu haha :)
Såå alla som är ute, parta lite åt mig med så syns vi i dimman nån gång!
PUSS

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0