Dag 15 – Någonting jag ångrar

Det finns väldigt många saker jag ångrar, dom mesta sakerna jag ångrar har med killar att göra..
Jag lyckas alltid på något jävla sätt skämma ut mig, eller bara göra allt jättepinsamt haha (a)
Men sen har jag tänk på en sak, man kan ångra så mycket i efterhand,
istället har jag börjat tänka såhär;
Varför ångra något i efterhand som man hade så kul åt när det hände?
Man kanske ångrar det, självklart! Om man gjort något dum eller så men just då när det hände så ångrade man sig ju inte så varför ska man göra det nu?
Jag kan bjuda på mig själv, det vill jag lova! men när det kommer till pinsama grejer som har gjorts i sammanhang med killar, då skäms även jag & kan ångra det jag gjort något enoormt haha ;)
Så där har ni la hur jag tycker om det :)

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0