Dreams are not reality so stop trying to live them

Idag är en såndär dag då jag verkligen INTE orkar
Hade prov men orkade jag gå upp? Nej
När man drömer en grym dröm och tillomed väljer den istället för skolan & ett viktigt prov,
Då är det något som är fel på riktigt alltså!
Förstår inte vart min motivation till skolan försvann?
Hade full närvaro hela ht & nu bara slog det till, har varit helt efterbliven i ca 1 månad snart
och det är helt sjukt, jag är grymt skoltrött men inte såhär.. aja
Ska ge mig en bitchslap & sen blir det skolan iallafall så jag blir av med matte A kursen iallafall
Sen får vi se, har lite grejjer att göra idag så är hemma ganska sent men ja.
vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0