Drömmen som fick mig att sova vidare

Tänkte ta i snabba drag bara så att jag minns den själv haha
-
Jag & Cassandra var på fest och träffade 4 killar, som i drömmen blev kära i oss, 2 i henne & 2 stycken i mig!
Vi var iallafall helt plötsligt i norrahammar & gick i en lång backe, Cassandra & hennes 2 killar + 1 utav mina
gick ner till bussen, klockan var typ 12 halv 1 kan jag tänka mig  & jag o en kille som blev kär i mig, hampus,
sjukt att jag kommer ihåg namnen jag vet!
et inte vad vi gjorde men så hörde vi en mamma stå och skrika på sin unge, det var visst lulle & hans mamma,
där ser man lixom haha
Iallafall lulle skrek tills han spydde så jag och hampus gick vidare.. vi kom till någon stor byggnad och där satt cassandra och dom andra & chillade, vet inte hur dom kom dit men jaa, vi satt o snackade en stund &
sen vaknade jag typ 5 sekunder & det var där jag bestämde att drömen var viktigare
Iallafall så var jag tillbaka igen, då stog jag där med hampus, 1 minut senare så hade han åkt hem och jag var påväg ner till cassandra, då var klockan typ 3 och hon bara låg där på bänken haha,
det var det sjukaste jag sett, även om det bara var i drömmen kommer jag komma ihåg det haha
Hon sa iaf till mig att den andra killen som vart kär i mig hade blivit så sur så han lovade att han skulle slå ihjäl hampus, & sen var det inte mer med det!
Lite senare var jag uppe i en bunker? en sån som hitler hade alltså, och där satt lulle cassieh & några flera killar, dom vart jättesura på mig så jag gick ut därifrån och sen vaknade jag, då var jag verkligen vaken så somnade inte om mera, och nu sitter jag här!

Ja det var fan sjukt, deet hände typ 1000 sjuka saker utöver detta men detta var typ main händelsen!
Nu ska jag sluta yra, pusshej

Kommentarer
Postat av: Cassandra

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHASHAHAHAHAHAH DU ÄR SJUK!♥

2011-02-11 @ 00:12:56
URL: http://cassandraone.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0