Lovuppehåll

Det har varit lov, ett riktigt bra sådant med!
har gjort en massa kul, därav ingen uppdatering..
eftersom jag träffar min pappa & hans familj ca 5 - 6 veckor om året så spenderar jag ju självklart tiden med dom och inte vid datorn ;)
Jag har iallafall åkt skider 1 dag bara, för kallt annars :/
Har åkt pulka i kläppen, spelat en jävla massa tvspel & sovit en massa :)
Min pappa & hans tjej har gift sig med, det var inget vanligt bröllop i kyrka med typ 700 gäster osv osv
det var en mysig vigsel i en slogbod uppe på fjället med världens finaste väder & finste utsikten!
Det var jättefint iallafall :) Det var då bara jag & min syster, pappa & jenny anett och kristian, fredrik & malin också prästen med då, Sen vart det lite champange & tårta :)
Senare på kvällen så kom en limo och hämtade oss och skjutsade oss till och från restaurangen, det var jättekul hela dagen, alla var så glada  :)
Bilder kommer senare när alla är uppladdade på facebook!
Nu väntar 8 veckors praktik och sen bär det upp dit igen :)
Puss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0