Put your hands up

Våra hotellektioner är oftast helt galna, en massa skratt o en massa facerapes, visar några här nedanför ;)
drog till stan med elin L o kollade lite tills min buss skulle gå,
sen när jag vart hemma så om cassieh precis efter, oså kollade vi film o lite sånt :)
Tog även bussen ner till centrum o sprang in på konsum o köpte godis o tog bussen tillbaka :P
Ibland får man va lat hihi (a)
nu ska jag fixa o dona lite och sen blir det sängen o en go sovmorgon imorn!
& sen självklart så taggar vi helgen med utgång & bio ;)
jaa osv osv osv ;)

Kommentarer
Postat av: lilian le

va med och tävla om att bli veckans länk ! kolla på min blogg :)

2011-01-13 @ 23:11:41
URL: http://lilianle.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0