Want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Följde nyss tomten till bussen, vi har umgåtts lite idag nämligen!
Var först i skolan hade NA & idrott, sen lyssnade vi på någon farbror som snackade om anabola steroider osv,
om hur farligt det är, vad som kan hända m.m..
Sen drog jag, tomten & cassieh ner till stan & kollade lite o sen åkte jag o tomten hem till mig & gjorde lite pannkakor, fjantade oss i camen och lite sånt :)
Det vart mycket trevligt må jag säga ;)
Nu ska jag dra mig mot sängen, dricka lite varm choklad & kolla på någon mysig film :)
Jag & tomten :)
So boy forget about the world cause it's gon' be me and you tonight
I'm gonna make your beg for it, then imma make you swallow your pride <3

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0