haha

Seriööst alltså, du/ni som känner att ni mår bättre av att kommentera mina fjortisinlägg som skrevs för sisådär 2 år sedan kan bara lägga neer! Kommer alldrig ta åt mig eller något så det är värdelöst endå ;) jag vet att jag var jävligt fjortis, skrev som ett sär osv, men kommentera inte att jag är en hora som springer runt på och ligger runt.. ta reda på fakta haha, är absolut inte rätt människa att säga det men ja endå haha :p Har det i övrigt jävligt bra här uppe och gör det jag är bäst på, chillar såklart ;) Kommer hem på lördag och åker till Köpenhamn och shoppar måndag - onsdag :) Puss på er

Kommentarer
Postat av: Caaaaaaaassäääääei

Vad har dom komenterat hahaha ;p

2011-07-13 @ 22:30:15
URL: http://cassandraone.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0