-

ska alldeles strax dra mig mot cassandra, hon har fest..
hon är helt gaalen, springer runt med sin sprit o ba "OMGAAAAAAAAAAAADH"
"TONIGHT WERE GOING HARD BECAUSE THE WORLD IS OURS VI KAN GÅ IGENOM EEEELD"
typ,
nä, nu ljög jag! vi ska faktiskt bara chilla ikväll.. känns konstigt
skitsamma!
idag vart jag ju med på systers avslutning, kul kul o komma tillbaka till den jävla piss skolan haha
den vart iallefall kort, sen drog vi hem hit och åt tårta, o chillade såklart :)
sen åkte vi o handlade en massa billys o nudlar typ, det är ju sommarlov föfään,
och jag kan inte laga mat så de får bli bra (:
jaja nu måste jag skynda mig, igentligen inte nu ljög jag igen, buuuuh

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0