död

FYFAN vad trött jag är, är helt dööd :(
drog till kyrkan typ 9 o lärare pratade och några sjöng osv
sen drog jag och några tjejer och fikade och sen ner på stan en sväng :)
Vart på stan till typ halv 1 och sen drog jag hem till Veronica och chillade någon timme!
sen drog vi upp till a6 och käkade och kollade lite, sen vidare ner till stan och träffade cassandra
sen drog vi upp till a6 och kollade lite till och åt lite till och sen drog vi till frida,
har fan varit igång hela dagen och jag dör nog nu,
ska upp halv 7 imorn, ska gå på systers avslutning, slutar ju 9an o skit nu ju ;)
sen får vi se vad som händer, praktiken börjar ju på måndag så njuta och sova ska jag fanimej göra denna helgen :)
puss på er :*

Kommentarer
Postat av: blatt1

Undra hur många gånger man läser bokstäverna ''a6'' i våra bloggar :*

2011-06-10 @ 01:34:37

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0