!

Människor ska det väl finnas till allt? frågan är bara hur vissa tänker..
hur tänker man när man kommer till en fest på typ 10 pers och snor en massa saker?
exakt HUR? kan någon som förstår snälla förklara hur dom tänker.
Igår hade vi skitkul, det hände lite men inget som rör mig så förutom att någon tog min telefon,
andra gången jag råkar ut för det, men det räckte inte denna gången heller nej..
denna gången tog dom 1 sko också, alltså det är så fattigt så att det är skrattretande!
på riktigt alltså, har inte ni egna pengar? har inte era föräldrar pengar? vad fan är det för fel på er?
några frågor som jag ofta ställer mig då det finns alltförmånga sånna människor här i jkpg,
SLUTA SNO och skaffa ett jävla liv eller varför inte ett jobb? era jävla äckel tattare cepabarn!
skitsamma, det som har hänt har hänt, blabla jag mår förövrigt asdåligt,
det känns att man drack way to much igår alltså, har gått runt med en härlig spykänsla hela dan,
eller hela kvällen kanske är mer rätt då jag sovit hela dan!
kvällen i korta drag då iallefall,
drog till cassieh o käkade lite tårta och fixade det sista!
Åkte sedan in till stan och träffade elin l och frida k som hängde på oss :)
vi drog till festen och började dricka, allt gick väldigt fort osvosv..
vi rökte vattenpipa och hade jättekul och sen hände lite grejjer, nej inte så men jag mådde dåligt och spydde,
det fanns även en gammal gubbe där som försökte våldta alla tjejer, säkerligen killarna med men ja,
sen satt vi utanför i typ 2 timmar och dampade och letade efter våra grejer,
sen drog vi hem, cassieh o jag..
1 telefon, 1000 spänn och 1 sko fattigare!
bussresan hem vart helt siinnessjuk,
vi slog en gammal gubbe med min klacksko i huvudet, sen kastade vi den på några pesetare också,
pekade fu åt ALLA, skrek på ALLA, och ville säkerligen döda alla med!
det hände en massa annat med men vi sa korta drag så..
det slutade iallefall hemma hos mig med cola och räkchips,
juste, vi hann med att ösa lite vatten ur en båt som stod på parkeringen med :)
PUSS PÅER

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0