galen kväll!

ååh haha, vilken kväll måste jag bara säga!
började med att jag drog till cassandra och chillade, vi började la dricka nån gång runt 3 haha
sen drog vi till richard där veronica var och drack lite mera,
sen runt halv 10 tiden drog vi oss mot stan och drog till saltis :)
där var vi typ hela kvällen och allt bara flög,
så jävla härlig kväll haha, lite saker som hände men det är lööst och allt gick bra!
kvällen slutade i ljungarum runt 3, försov mig dock så jag missade jobbet haha
aja, det är sommarlov, mitt sista desutom och man lever ju bara en gång så man får ju passa på att leva när man väl gör det! ;)
ha det fint :*

Kommentarer
Postat av: Amanda Beaudry

Hej där! Rösta gärna på mina klänningar! =)

En fullpott är alltid smickrande.. ;)

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=6QROxVtzIyyHUGKwOZuo6WW2gsFXlONhdevQ1cD7OzCh7MRIjBue#Gallery

2011-06-24 @ 01:41:01
URL: http://amandabeaudry.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0