Att vara sjuk är inte så dumt endå ;)

Nejfan det är det inte ha ha
Idag har jag bara kollat på film, o chillat.. vad annars?
mamma kom hem med cola<3 och halstabletter till maj :)
sitter o snackar lite med min lavakompis cassandra, om club noordic som vi tänkte göra osäkert he he
Biljetter är fixade, ok undanlagda! och sällskapet är kirrat, bara kläderna kvar!
Funderar på hora men vill vara lite egen så då äre nog ingen bra ide :(
När jag nämner hora kommer jag o tänka på när jag snackade med en gamal klasskompis sen mellanstadiet, han hade varit ute på krogen och vi hade varit inne i stan o chillfestat lite hos en kille.. oså när vi går hem sen, han bor typ 1 km ifrån mig så klagar han på att hans kompis ligger och inte svarar på hans samtal då säger jag "på centrum finns det ju gott om horor du kunde ju tagit någon där" då säger han "varför är inte du där då?" och då gör jag som vanligt, svarar innan jag tänkt efter och säger "för jag kommer inte in" haha ååh så dum man kan vara ibland, aja både han och jag fick oss ett gott skratt iallafall! :p
nu ska jag sluta babbla och sova en stund, puss

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0