sjuk..

har sen praktik idag men funderar på att hoppa den, både för att han jag ska vara med ska utomlands imorn och inte vill ha mig där för han kan bli sjuk då och för att jag inte orkar!
Ska se hur jag gör iallefall :)
Inatt alltså.. jag drömer så sjuuka drömmar?
Inatt bla att ett monster jagade mig och cassandra genom en skog med en massa lava, tror jag kollat på mumien reklamen 1 gång för mycket..
Och sen drömde jag att jag träffade en assnygg kille i skolan, och att jag dog när han sa hej till mig, sjukt? något haha
Aja mina drömmar äger iallefall.. ska dokumentera alla och sen när jag slutar blogga slänger jag upp alla här, det låter bra :)
Nehe nu ska jag göra något annat vettigt än o sitta framför datan hela dan, puss

Kommentarer
Postat av: Blatt1

HAHAH du är störd lo

2011-03-29 @ 15:30:16

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0