-

Denna helg har jag haft såå kul!
Först i fredags så firade vi ju cassandra :D
Drog hem till henne och käkade tacos och drack lite,
sen drog vi till tenhult på fest, men stannade bara en stund av lite olika skäl,
vart BARA en massa fjortis 96or där, omg festar dom redan? fula som fan iallefall
Sen drog vi iaf vidare till hva och vart där resten av kvällen :)
Det vart kul, födelsedagsbarnet själv blev ganska så full men det är ju så det ska va haha ;)
Drog hem till johanna i tenhult sen och sov!
Lördagen blev minst lika rolig, stressigt som FAN
jag är tidsoptimist, klagar alltid på alla andra som inte kan hålla tiden,
ska nog sluta med det :)
Drog iaf in till stan där frida och hanna kom och hämtade mig, eller en kompis till dom skitsamma
drog ut till ett ställe, och då menar jagd et verkligen, mitt ute i skogen!
där vart det lite folk som badade och bastade osv,
där vart vi iallefall tills strax innan halv 2 och sen bar det av hemmåt,
lyckades få frida riktigt packad haha
jaa det var min helg dåå, nu ska jag sova en stund och sen ska vi till mormor och käka,
får hoppas jag överlever med den huvudvärken jag har :( buhuuuu

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0