Ångest

jaja, det blev ju som det blev igår haha
drar kvällen lite kort iallefall!
Först träffade jag och cassandra ornina och emma!
också skulle vi upp till dalvik där vi skulle på fest då, oså kommer bussen,
kommer jag på då? självklart inte, alltid ska det vara nått va?
alla andra kommer på men inte jag, bussen var verkligen full, fanns inte en centimeter över till mig :(
aja sen när vi vart uppe så började vi dricka, hade inte ätit något alls typ den dan, så det gick ju som det gick!
Sen kom även johanna frida och lina en sväng, lyssnade lite på musik och sen drog vi och 3 killar till ner till piren,
satt där en stund o snackade, träffade lite folk osv som man kanske inte skulle träffat just då men sånt e ju livet,
iallefall mitt :)
Sen drog vi till mc o åt, sen ljungaruum o hängde där en sväng, träffade linus m.m!
trevligt det med, o sen blev det mc igen o sen drog vi hem!
det var väll en trevlig kväll så, synd bara att det ska finnas sånna idioter som bara vill förstöra o hålla på,
fick iallefall spendera den med grymt folk och måste deffinitivt göras om! :)

Kommentarer
Postat av: emma

naw, de va mys, visste inte att du hade blogg? :D

2011-05-02 @ 22:42:54
URL: http://emmababy.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0