Bra kvälll!

Sjutusan sicken bra kväll jag har haft alltså,
började dagen med lite shopping o klippning, sen psykologi, numera avslutad kurs, mmh
sen blev det stan en stund till, men inte så länge eftersom det är jkpgs marknad i helgen
och jag klarar inte av så jävla mycket folk, tragiskt!
iallefall, drog hem till cassieh o klippte mig, sen hem o fixa lite och sen tillbaka till henne!
förade lite med frida, frida och elin, blev ganska mycket kan man väl säga..
sen drog även vi in o hittade på lite bus, åke karusell bland annat,
haha har alldrig skrattat så mycket i hela mitt liv,
cassandra satt där i virvelvinden o spydde haha, fysatan vad kul det var, skrattade och skrek konstant under hela åkturen, så är ganska fett hes nu!
sen har vi träffat lite folk här och var och nu är jag ÄNTLIGEN hemma,
som jag längtat alltså haha,
bilder o skit kommer imoorn, puss åp er:*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0