Brahelg

längesen jag hade en så bra helg som denna,
har haft riktigt kul :)
igår chillade jag mest hela dan, vart ute o körde lite..
drog in till frida o snackade lite, sen kom johanna o vi fixade oss lite oså :)
sen drog vi till Tenhult på fest med frida o elin med,
det var chill, inte så mycket folk men mycket nytt folk!
alla var trevliga, lite såhär småfjortisar men dom höll sig undan som tur va :)
sen finns det ju alltid konstiga människor, att man alldrig lär sig att anpassa sig,
man vet ju lixom hur dom är, likförbannat så gör man om det? blääää
skitsamma, ska se till att lille fridelito skickar bilderna från igår så kommer dom upp här nån gång :)
nu ska jag åka till min mormooor för det e morsdag osvvvvv, puss:*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0