Ny vecka, nya möjligheter

Har haft en riktigt go helg, inte en massa rännande i hela stan osv
i fredags var vi på fest hos Sabina, vart chill med massa gott folk o lite såånt :)
drog in till stan med cassandra och några killar sen o satt på piren o drack cola haha
vart hemma runt 3 så det vart chill :)
Igår skulle jag åkt till tenhult men hade helt glömt bort att jag skulle till några som konfirmerat sig,
dom är barndomsvänner så känndes dumt o dissa, dom kom ju på min konfa men jaaaaaa skitsamma
sen åkte vi iaf hem runt halv 9 tiden o så kollade jag och mamma på jalla jalla,
vart sjukt trött så kunde inte sluta skratta haha
idag har jag sovit typ halva dan, övningskört, skrivit CV o en massa,
vuxenpoäng helt klart ;)
imorn blir det skola, segt som fan men bara 2 veckor kvar nu, taggar som faN!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0