Seg uppdatering

har inte så mycket att blogga om just nu,
går ju i skolan hela dagarna och sen är jag ute och går..
inte så jätte intressant :)
Men snart är det sommarlov, då blir det klart mer att skriva om vill jag lova,
har en massa planer för denna sommaren, sista sommarlovet och skit ju :(
iallefall, igår så vart det ju skola, sen drog jag hem
gick upp för berget och käkade lite med mami och syster,
sen kom cassandra hit och vi snackade lite om allt möjligt!
hon drog la hem nån gång runt elva och då kollade jag på film och soov!
idag har jag inte gjort något speciellt,
vi är ju lediga idag så sov till 12 typ..
kollade precis klart på the social network, bra film!
ska strax ta mig en dusch och sen laga lite mat :)
ha en grym dag :*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0