Ta vara på varje minut..

snacka om att ta vara på sommarlovets sista dagar?
det kommer ta ett tag innan jag kan sova bort hela dagarna igen,
det är iallefall vad jag gjort idag!
igår åkte vi ju till tenhult och träffade frida och red en svääng,
eller jag gick jämte, läskigt med hestar :(
gosade med hennes kanin, kakan istället!
sen åkte vi och åt, sen åkte vi hem och chillade lite hos cassandra,
sen åkte vi in till stan och köpte lite goosaker, cheesballs <3
kollade på scream 4, ingen jag rekomenderar om du inte gillar skräckfilm förstörd med komedi vill säga!
sen somnade jag, vaknade vid 11 och cassandra skjutsade hem mig, sen har jag sovit hela dan, gött!
ööööh ha en bra lill-lördag alla partygalna, puss :*

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vafan duh vill :

Trackback
RSS 2.0